W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

XML

Treść

Spółka Kujawsko-Pomorski Fundusz Poręczeń Kredytowych działa poprzez swoje organy: Zarząd, Radę Nadzorczą i Zgromadzenie Wspólników, w granicach prawa i przy wykorzystaniu regulacji wewnętrznych, np. regulaminów.

Każdy zainteresowany ofertą, współpracą, czy informacją o działalności KPFPK sp. z o.o., może w tej sprawie bezpośrednio kontaktować się drogą telefoniczną, mailową lub też uzyskać informację od pracowników Spółki, w jej siedzibie, przy ul. Przedzamcze 8 w Toruniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy (7:00 – 15:00).

Numery telefonów oraz dane kontaktowe do K-PFPK sp. z o.o. w Toruniu, można znaleźć tutaj.

Wnioski, podania można kierować na adres:

Kujawsko-Pomorski Fundusz Poręczeń Kredytowych sp. z o.o.

ul. Przedzamcze 8

87-100 Toruń

lub też na adres: kpfpk@kpfpk.pl

 

Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej KPFPK sp. z o.o. (https://bip.kpfpk.pl), umieszczone zostały podstrony, dedykowane niektórym rodzajom spraw, takim jak np.: ochrona danych osobowych, dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP, zasady ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego, czy oferty pracy. Odwiedzając te zakładki, można uzyskać szczegółową informację o sposobach załatwiania określonych spraw.

Wszystkie sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki, w kolejności wpłynięcia do Spółki i w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.

Pracownicy Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych sp. z o.o. w Toruniu, dokładają należytej staranności, aby każdy zainteresowany otrzymał pełną i rzetelną informację o stanie realizacji jej sprawy.